tiistai 21. kesäkuuta 2016

Virkamiesketteryys

Seija El Sayed heitti heitti haasteen paikallislehden mielipidekirjoituksessaan Jämsän markkinoinnista
somessa.

- - -
Kannattaisiko kokeilla suoraa “iskua” vaikka Myllymäen uusilla tonteilla?

Facebookiin sorvattaisiin täsmämainos upeine kuvineen, jämäkällä infopaketilla höystettynä, niin ettei siitä heti aukene koko Jämsän kaupungin ja Jämsekin sivut historioineen vaan tiivis mainos nimenomaan markkinoitavasta kohteesta.

Tällainen mainos on lähestulkoon ilmaista vaikka sen laittaisi sponsoroitunakin. Pelkällä Facebook-mainoksen tekemisellä ei vielä paljonkaan saada aikaiseksi, mutta kun siihen yhdistettäisiin haaste sen jakamisesta kaikille jämsäläisille, niin mainosarvo nousisi jo kummasti.

- - -

Jämsän kaupunginjohtaja Ilkka Salminen on julistanut Jämsän Suomen "somettumeimmaksi" kaupungiksi.

Saadaanko virkamieskunta tekemään aineisto, jota somessa ruvetaan jakamaan? Nyt on ketterille virkamiehille heitetty haaste näin kesän korvalla. Some kansa hoitaa sen jälkeen ILMAISEKSI markkinonnin. Valtuuston päättämästä 50000 € ei kulu montaakaan, kun laaditaan aineisto omana virkamiestyönä. Uudet tuulet puhaltavat kaupungintalon ovista sisään. Muutos on alkanut.

Nyt punnitaan virkamiesten mainostama virkamiesketteryys !!!